کیـــــــمیـــــــای زنــــــــدگـــــــــی

سال نو مبارک

1390/1/1 13:23
نویسنده : مامان کیمیا
833 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

       

           

 

 

                                                         دلت شاد ولبت خندان بماند

                                                         برایت عمر جاودان بماند

                                                         خدا را میدهم سوگند بر عشق

                                                         هر آن خواهی برایت آن بماند

                                                         تنت سالم سرایت سبز باشد  

                                                         برایت زندگی آسان بماند   

                                                         تمام فصل سالت عید باشد 

                                                          چراغ خانه ات تابان بماند 

   

کیمیای گلم امسال دومین سالیه که در کنار تو عزیزترینم به استقبال بهار میرویم....ودومین سالی که من طعم شیریم مادر شدن رو چشیده ام....از خداوند مهربون به خاطر تمام نعمت هایی که به من داده شاکر وقدر دانم....برایت بهترین ها رو ارزو میکنم....امیدوارم سالیان سال در کنار تو وبابای مهربونت نوروز رو جشن بگیریم.....واز همین جا میخواستم عید رو بهت تبریک بگم عزیز دلم......

 

 

وهمچنین مبخواهم سال نو رو به همسر مهربونم که عاشقانه دوستش دارم تبریک بگویم...وارزوی سلامتی و موفقیت برا بابا محسن مهربونت داشته بااااااشم.....محسن عزیزم عیدت مباااااارک...

دوستت دارم  چون زیباترین لحظات زندگی منی                            

دوستت دارم  چون تنهاترین فکر تنهایی من                                  

دوستت دارم   چون زیباترین خاطرات منی                                    

دوستت دارم  چون به یک نگاه عشق منی                                   



 

 

ودر پایان میخواهم سال نو رو به تمااااااااامی شما دوستای گلم از صمیم قلب تبریک بگویم و برایتان بهترین ها رو ارزو کنم واز همگی به خاطر نظرات پر از لطف ومحبتتون تشکر کنم.....

                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)