کیـــــــمیـــــــای زنــــــــدگـــــــــی

27 ماهگی کیمیا جون وسرماخوردگی

1390/9/21 19:28
نویسنده : مامان کیمیا
299 بازدید
اشتراک گذاری

 

            

 

 سلام به همه ی شما دوستان گلم

 

دخمل گل  مامانی 27 ماهه شده خدایا شکرت ولی تقریبا دو هفته ایی میشه که منو گل دخملی مریض شدیم اونم از نوع انفولانزای ویروسی!!!!!!برا کیمیا که با تب شدید و اسهال شروع شد و بعدش هم ریخت به سینش!!از تعطیلات و تاسوعا و عاشورا هم چیزی نفهمیدیم وهمش تو خونه مشغول مریض داری بودیم خدایا مریضی بچه ها خیلی سخته خودت محافظشون باش......

کیمیای مامان خیلی اذیت شده سه دفعه دکتر بردمش ولی هنوز کامل خوب نشده و سرفه های بدی میکنه الهییییییییی دخمل گلم درد وبلات بریزه به جون من و هیچوقت مامانی نبینه مریض وبیحالی !خلاصه که خیلی اذیت شدیم و میتونم بگم این سخت ترین مریضی کیمیا جونم بود که خیلی هم طولانی شده و تب شدیدی داشت هنوز هم شبا تب میکنه!!!همین الان هم که دارم مینویسم بچم دوباره تب کرده ای خدا جونم دلم خیلی گرفتهای خدا جونم دخمل گلمو زودتر خوبش کن

 

این هم چند تا عکس از دختر گلم البته ماله قبل از مریضیشه از و قتی مریض شده اشتهاشو کامل از دست داده و هیچی نمیخوره وخیلی لاغر شده!

 

 

 

واینم دختر زمستونی من!

من فدای تو به جای همه گل ها تو بخند........

 

توراحس میکنم هردم...
که با چشمان زیبایت مرا دیوانه ام کردی...
من از شوق تماشایت...
نگاه از تو نمیگیرم....
وتو زیباتر نگاهم میکنی اینبار....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 20:16
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين لطفا نظر هم بديد. www.jegheleh.niniweblog.com