کیـــــــمیـــــــای زنــــــــدگـــــــــی

خاطره ایی از ماه مبارک رمضان

1389/5/30 14:08
نویسنده : مامان کیمیا
213 بازدید
اشتراک گذاری

        فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
                  
 سلام........طاعات وعبادات شما دوستان گلم در این ماه مبارک رمضان قبول باشه.......من این روزها همش یاد ماه رمضان سال گذشته می افتم...... روزهایی که خیلی برام سخت شده بود.......چون جای کیمیای گلم تو دل مامانیش خیلی تنگ شده بود ..... من روز شماری میکردم تا  دختر گلم رو زودتر ببینم..........بالاخره روز موعود فرا رسید وکیمیای ناز مامان روز 17 رمضان  به دنیا اومد ......دقیقا تولد تو گلم به ماه قمری مصادفه با سالگرد عقد من و بابا محسن.........من و بابا جونت روز 17 رمضان سال 82 با همدیگه ازدواج کردیم......روزها خیلی سریع گذشتند والان حدود 7 سال از ازدواج ما و1 سال از تولد تو عزیزترینم میگذره........دوستت دارم هزاررررررر تا......و خلاصه ماه مبارک رمضان برا من ماه بسیار پرکتی بوده.... چون بهترین اتفاقات زندگیم تو این ماه زیبای خداوند افتاده........      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)