کیـــــــمیـــــــای زنــــــــدگـــــــــی

این روزهای کیمیای مامان

1390/4/25 17:17
نویسنده : مامان کیمیا
438 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

    

اول از همه سلام.......ببخشید که دیر کردم اخه این چند وقته یکم سرم شلوغ پلوغ بود.دخمل گل ما هم که حسااااابی بلا و شیطون شده و مامانیشوووو حسابی سرگرم کردهو همچنین دخمل بلاااااای مامان حسابی شیرین زبون شده و خودشو برا مامان بابا لوووووس میکنه...هر وقت که کاری داشته باشه یا خرابکاری کرده باشه میاد جلوی من گردنشو کج میکنه میگه مامانیییییی یا به باباش میگه بابا جییییی؟(بابا جون)

اخ من قربون اون مامانی گفتنت برم من که وقتی اینجوری صدام میکنی دلم برات ضعف میره!

به 2 کلمه نخاااااام ومیخااااااام هم علاقه زیادی داری و همش ازشون استفاده میکنی!!!!!مثلا وقتی غذا میخوری وسیر میشی میگی مامان نخاااام سیر شدم!!

و همچنین یکی از کلمات قصار شما که  نمیدونم از کجا یاد گرفتی اینه که به جای کلمه تموم شد از واژه ((مرد)) استفاده میکنی!!!!

به طور مثال عاشق بستنی هستی وقتی بستنیت تموم میشه میگی بستنی مرد.....!!!!!!ویا چایی هم که میخوری و تموم میشه میگی چایی مرد!!!!!

وهمچنین هر وسیله برقی که روشن باشه و خاموش باشه بدو بدو میایی و میگی مامان جابا(جارو)مرد!!!!!یا پنکی(پنکه)مرد!!!!!!

تازه هر کی هم خواب باشه وتکون نخوره اونو مرده فرض میکنی و میگی فلاااااانی مرد!!!!!!

ودیگه اینکه کلااااا به ساز و اواز و رقصیدن علاقه خاصی داری و توی کارت هم پیشرفت خیلی خوبی داشتی.....وکمر وباسنو خیلی خوشگل قر میدی و معمولا توی جشن ها پایه ثابت برا رقصیدنی!!!!!!!

یه شب که پای برنامه دنس شبکه تی وی پرشیاااا نشسته بودی دیدم شروع کردی به رقصیدن وخوندن......حالا بگم چی میخوندی؟؟؟؟!!!!!!

بابا کرم دوسیت داااارم......!!!!!!!

امان از کارهای تو دخمل بلااااااا که تمومی نداره !

شعر یه توپ دارم قلقلیه رو هم با کمک مامان میتونی بخووووونی فدات بشم من!!!!!!

کیمیا جونم به بازی کردن با بچه های دیگه هم علاقه زیادی داره !الان تو این عکس کیمیا با هم بازیهاش تو خونه مامان جونشه پسرخالش محمد که عاشقشه و همش میگه مامان بریم ممد و دختردایی هاش بهاره وریحانه جوووونم....

1


اینم دخمل با حجاب من

1

 

واما دخمل گلی ما در هاپیر استار مشغول خرید برا خودش!!!

1

اینم ژست کیمیا شمشیر زن!!

                           

1                                      

اینم دخمل مودب مامان........عاشقتم کیــــمیـــــای گـــــــــلم..............!!!!!!

 

1                                     

 

                                                        

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

faeqeh
21 تیر 90 12:34
چه خانمیه این کیمیای ما

مرسیییییی عزیزم...